Техническа поддръжка на потребителите

специализирани консултации, техническа помощ и поддръжащи инженерни услуги

За нас грижата за всеки отделен клиент и всеки потребител е процес, гарантиращ основните ценности на SpaceCAD и затова ние предлагаме на потребителите първокласна техническа поддръжка в периода след доставка на решение.

Потребителите на NX и Solid Edge получават специализирани консултации, техническа помощ и поддръжащи инженерни услуги от три нива:

Така с избора на NX и Solid Edge потребителите получават нещо повече от просто поредния CAD продукт - реално дългосрочно партньорство за ръст на иновациите и конкурентната способност.

Политиките за техническа поддръжка на потребителите включват:

  1. Безплатен директен достъп на потребителя през WEB страниците на SpaceCAD до система за заявяване и получаване на консултация и/или техническа помощ. Системата е създадена да отговори на конкретни цели и нужди на вас - нашите клиенти, чрез постигането на които реализираме и нашите такива - да сме максимално ефективни, полезни и информативни относно работата Ви с нашите продукти. За целта е препоръчително да следвате няколко основни насоки при използване на системата, като спазвайки ги, ще ни улесните да бъдем максимално ефективни при отстраняване на вашите проблеми.
  2. Абонаментен договор за обновяване на софтуера, техническа помощ и развитие на потребителските умения. По време на валидността на този договор потребителят получава:
  • Всички основно обновени и междинни подобрени версии на софтуерни продукти, вкл. актуализация на документацията 
  • Безплатно двуденвно обучение на специалистите на клиента за новите функции в доставената обновена версия
  • Ефективна техническа поддръжка (през WEB и по телефон) - доклади за грешки или отговор на въпроси, диагностика на проблеми, помощ при инсталация на продукт
  • Заявка за консултации 24 часа в денонощието
  • Зареждане на он-лайн документация
  • Докладване на грешки или заявка за разширения на функционалността, подобрения в кода чрез частично обновяване (patch)
  • Възстановяване на лицензни файлове и спешно генериране на лицензии
  • Достъп до всички електронни инструменти и услуги през WebKey потребителски адрес
  • Услуги за обучение и обмен на данни, абониране за информационни услуги през e-mail
  • Безплатна инсталация и настройка на новите версии при клиента

Отличните оценки, които нашите потребители дават в референциите за работата си със SpaceCAD са доказателство, че нашите професионални услуги са разграничителна характеристика на компанията, която ни дава основание да твърдим, че не сме допуснали и няма да допуснем наш потребител да се провали!

За да заявите техническа поддръжка и получите отговор за технически проблем - Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

 


Историята...

Вече 20 години СпейсКАД доставя първокласни CAD/CAM/CAE решения и инженерни услуги за разработка и производство на продукти с висока добавена стойност.

С решения от SIEMENS PLM Software, ние предлагаме технологиите на Industry 4.0, позволяващи на нашите потребители да иновират по-бързо, да произвеждат по-ефективно, да печелят повече!

Партньори

Контакти

6100 Казанлък, България
ул. Стара река 2
Дом на културата "Арсенал", ет.3, офис 310
Тел.: 02 90 33 999
Факс: 0431 63365
e-mail: spacecad@david.bg

 

© 2015 SpaceCAD