NX вече в непрекъснато обновяване
Siemens пре-позиционира своя водещ продукт NX към непрекъснат процес на обновяване, обещавайки по-малки, и по-управляеми актуализации. Al Dean обяснява какво означава това за потребителите и разяснява новостите в последните актуализации.
(Вижте цялата статия тук (PDF, 9 страници) ...)
През цялата си десетилетна история на развитие Siemens NX е доставян на клиентите под формата на голямо годишно издание, следвано от поредица от по-малки сервизни пакети през цялата година. Всичко това се променя. Отсега нататък екипът за разработка на този продукт ще поеме по-гъвкав подход към актуализациите.
Какво означава това за клиентите?
По същество, това означава редовен поток от месечни актуализации, подобно на наскоро разработените облачни системи, като Onshape или Autodesk Fusion 360. Оказва се, че ползите от този подход са многобройни; сред тях е намаленото въздействие на всяка актуализация по отношение на по-малко проблеми с инсталирането и обучението на потребителите.
В същото време, Siemens се възползва от възможността да се справи с ключов проблем, засягащ актуализациите на софтуера, свързан с директната връзка между NX и Teamcenter. Това е решено като потребителите не трябва да обновяват двата пакета едновременно (важна особеност, тъй като ъпгрейдите на Teamcenter могат да бъдат наистина сериозни начинания.)
Първите резултати показват, че много от клиентите на Siemens, особено тези, които са по-нови в системата, възприемат добре идеята за по-малки и по-чести актуализации. И само времето, както се казва, ще покаже.
По отношение на това, което екипът е постигнал в краткия период между последната цифрова версия на NX 12 и тази на най-новата актуализация, промяната е доста забележителна.
Вижте цялата статия тук (PDF, 9 страници) ...