Hyundai KIA Motors заменят CATIA и Windchill в полза на Siemens
Еngineering.com разкрива нова сделка в автомобилната индустрия, която беше обявена в разговора относно печалбата на Siemens за финансовата 2021 г. Петата по големина автомобилна група в света, южнокорейската Hyundai KIA Motors (HKMC), избра решения от Xcelerator на Siemens за следващо поколение PLM, заменяйки съществуващите решения чрез преминаване от CATIA към NX за CAD/CAM и от Windchill към PLM пакета на Siemens Teamcenter за PDM. Освен това, досега HKMC използва CAD решението Creo на PTC в дизайна на задвижващия агрегат, който също ще бъде заменен от Siemens NX.
Не са разкрити по-дълбоки подробности за сделката, но въз основа на наличната информация до момента общото тълкуване е, че това е необичайно голяма сделка в автомобилната сфера. Тъй като HKMC понастоящем работи в Dassault (CAD) и PTC (PLM/PDM/CAD) среди, това би означавало, че CATIA V5 на Dassault Systèmes и решенията Windchill и Creo на PTC губят голям клиент, като тези решения се оттеглят от използване в компанията.
Според изчисления, общо тази сделка може да съдържа от 3 000 до 4 000 лиценза от страна на NX CAD/CAM и до 10 000 лиценза на PLM пакета Teamcenter. Изчислението по "листовите цени" показва, че сделката може да струва от 30 до 40 милиона долара.
Вижте цялата публикация на тази връзка: https://www.engineering.com/story/siemens-wins-big-hyundai-kia-motors-swaps-out-catia-and-windchill-in-favor-of-siemens-xcelerator