
За нас грижата за всеки отделен клиент и всеки потребител е процес, гарантиращ основните ценности на SpaceCAD и затова ние предлагаме на потребителите първокласна техническа поддръжка в периода след доставка на решение.
Потребителите на NX и Solid Edge получават специализирани консултации, техническа помощ и поддръжащи инженерни услуги от три нива:
- От специализирания сайт на SIEMENS за глобална техническа поддръжка на потребителите (GTAC).
- Директно от SpaceCAD, чрез On-line заявка за техническа поддръжка на потребителите
- On-line от WEB портала на SpaceCAD за безплатно отдалечено CAD/CAM обучение на потребителите
Така с избора на NX и Solid Edge потребителите получават нещо повече от просто поредния CAD продукт - реално дългосрочно партньорство за ръст на иновациите и конкурентната способност.
Политиките за техническа поддръжка на потребителите включват:
- Безплатен директен достъп на потребителя през WEB страниците на SpaceCAD до система за заявяване и получаване на консултация и/или техническа помощ. Системата е създадена да отговори на конкретни цели и нужди на вас - нашите клиенти, чрез постигането на които реализираме и нашите такива - да сме максимално ефективни, полезни и информативни относно работата Ви с нашите продукти. За целта е препоръчително да следвате няколко основни насоки при използване на системата, като спазвайки ги, ще ни улесните да бъдем максимално ефективни при отстраняване на вашите проблеми.
- Абонаментен договор за обновяване на софтуера, техническа помощ и развитие на потребителските умения. По време на валидността на този договор потребителят получава:
- Всички основно обновени и междинни подобрени версии на софтуерни продукти, вкл. актуализация на документацията
- Безплатно двуденвно обучение на специалистите на клиента за новите функции в доставената обновена версия
- Ефективна техническа поддръжка (през WEB и по телефон) - доклади за грешки или отговор на въпроси, диагностика на проблеми, помощ при инсталация на продукт
- Заявка за консултации 24 часа в денонощието
- Зареждане на он-лайн документация
- Докладване на грешки или заявка за разширения на функционалността, подобрения в кода чрез частично обновяване (patch)
- Възстановяване на лицензни файлове и спешно генериране на лицензии
- Достъп до всички електронни инструменти и услуги през WebKey потребителски адрес
- Услуги за обучение и обмен на данни, абониране за информационни услуги през e-mail
- Безплатна инсталация и настройка на новите версии при клиента
Отличните оценки, които нашите потребители дават в референциите за работата си със SpaceCAD са доказателство, че нашите професионални услуги са разграничителна характеристика на компанията, която ни дава основание да твърдим, че не сме допуснали и няма да допуснем наш потребител да се провали!
За да заявите техническа поддръжка и получите отговор за технически проблем - Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..