Teamcenter MRO за техническа поддръжка
Управлението на жизнения цикъл (Service Level Management - SLM) въвежда данни за обслужването през жизнения цикъл на продукта (Product Lifecycle Management - PLM), което установява сътрудничество между проектирането, производството и сервизното обслужване на сложни активи – кораби, самолети, машини, двигатели и други. Teamcenter MRO се инсталира върху стандартния Siemens Teamcenter.
Teamcenter MRO за SLM (Service Level Management) управлява спецификацията на сервизните услуги (sBOM) , обработва данните за тяхното изпълнение и следи за изменения в сервизирания продукт.
Вижте описание на сервизните модули на Teamcenter MRO на тази връзка(PDF)...
СпейсКАД ООД ви помага да внедрите Teamcenter MRO за дигитално обслужването на жизнения цикъл на вашите продукти, за да удължите живота им, и да ускорите ръста на Вашия бизнес. Ние предоставяме услуги, свързани със SLM, като внедряване на софтуер за управление на жизнения цикъл, подобрения, персонализиране, миграция на групови данни, надстройка на Teamcenter, дефиниране на спецификацията на услугата, създаване и актуализиране на изградени и поддържани спецификации, проектиране на работния процес, обучение на персонала и др.
Teamcenter MRO улеснява по-доброто използване на активите и планирането на поддръжката, като позволява на сервизните екипи да оценят точното състояние на характеристиките на живота на подходящото ниво.
Предимства за организациите, използващи Teamcenter MRO:
- Осигуряват пълна видимост за състоянието на активите и услугите при тяхното поддържане в организацията чрез управление на тяхната конфигурацията.
- Таблото за управление на услугите предоставя поглед върху ефективността на активите и процесите чрез ключови показатели за ефективност, които позволяват успешни SLA операции и бизнес договори.
- Подобряват обслужването на клиентите чрез свързване на данните за логистичната поддръжка с актуалните инженерни изменения в продукта .
- Позволяват на обслужващите организации да улавят и прилагат най-добрите практики, свързани с поддръжката.
- Ускоряват цикъла техническо поддържаме, като същевременно гарантират съответствие с одобрените планове за поддръжка.
- Осигуряват видимост към състоянието на всички детайли в актива, инструментите и оборудването за поддръжката им и проследяване на живота.
Вижте описание на сервизните модули на Teamcenter MRO на тази връзка(PDF)...