• +359 2 90 33 999
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

PDM&PLM

Teamcenter MRO за техническа поддръжка

TC logo new

Управлението на жизнения цикъл (Service Level Management - SLM) въвежда данни за обслужването през жизнения цикъл на продукта  (Product Lifecycle Management -  PLM), което установява сътрудничество между проектирането, производството и сервизното обслужване на сложни активи – кораби, самолети, машини, двигатели и други. Teamcenter MRO  се инсталира върху стандартния Siemens Teamcenter.

Screenshot 35


Teamcenter MRO за SLM (Service Level Management)  управлява спецификацията на сервизните услуги (sBOM) , обработва данните за тяхното изпълнение и следи за изменения в сервизирания продукт. 

Вижте описание на сервизните модули на Teamcenter MRO на тази връзка(PDF)...

СпейсКАД ООД ви помага да внедрите Teamcenter MRO за дигитално обслужването на жизнения цикъл на вашите продукти, за да удължите живота им, и да ускорите ръста на Вашия бизнес. Ние предоставяме услуги, свързани със SLM, като внедряване на софтуер за управление на жизнения цикъл, подобрения, персонализиране, миграция на групови данни, надстройка на Teamcenter, дефиниране на спецификацията на услугата, създаване и актуализиране на изградени и поддържани спецификации, проектиране на работния процес, обучение на персонала и др.

Teamcenter MRO улеснява по-доброто използване на активите и планирането на поддръжката, като позволява на сервизните екипи да оценят точното състояние на характеристиките на живота на подходящото ниво.

SLM benefits


Предимства за организациите, използващи Teamcenter MRO:

  • Осигуряват пълна видимост за състоянието на активите и услугите при тяхното поддържане в организацията чрез управление на тяхната конфигурацията.
  • Таблото за управление на услугите предоставя поглед върху ефективността на активите и процесите чрез ключови показатели за ефективност, които позволяват успешни SLA операции и бизнес договори.
  • Подобряват обслужването на клиентите чрез свързване на данните за логистичната поддръжка с актуалните инженерни изменения в продукта .
  • Позволяват на обслужващите организации да улавят и прилагат най-добрите практики, свързани с поддръжката.
  • Ускоряват цикъла техническо поддържаме, като същевременно гарантират съответствие с одобрените планове за поддръжка.
  • Осигуряват видимост към състоянието на всички детайли в актива, инструментите и оборудването за поддръжката им и проследяване на живота.

Вижте описание на сервизните модули на Teamcenter MRO на тази връзка(PDF)...

 


Нови блог публикации

Контакти

6100 Казанлък, БЪЛГАРИЯ
ул. "Стара река" 2, етаж 3, офис 310
в Дом на културата "Арсенал", 
Тел.: +359 2 90 33 999, +359 431 6 35 68
e-mail: [email protected]

SpaceCAD

История

СпейсКАД доставя първокласни CAD/CAM/CAE решения и инженерни услуги за разработка и производство на продукти с висока добавена стойност от създаването си през 1996 г.

С решения от SIEMENS DIGITAL INDUSTRIES Software, ние предлагаме технологиите на Industry 4.0, позволяващи на нашите потребители да иновират по-бързо, да произвеждат по-ефективно, да печелят повече!

Партньори

siemens.png
3d_systems.png
Shining 3D
Kuka
quinx.png
FAUSER AG
ZOLLER
E-Plus-3D
Industry Info
ESI ProCAST
MOLDEX 3D
zuken.png

Контакти

6100 Казанлък, БЪЛГАРИЯ
ул. "Стара река" 2, етаж 3, офис 310
в Дом на културата "Арсенал"

Тел.: +359 2 90 33 999, +359 431 6 35 68
e-mail: [email protected]

SpaceCAD
Copyright © 2023 SpaceCAD. A DAVID Holding Company. All rights reserved.