Siemens и електрическите композитни самолети
NX, Fibersim и Simcenter подобряват производителността на Bye Aerospace с 66 процента и по-малко инженерен персонал!
Предизвикателства:
- Разработване на изцяло електрически самолети
- Самолети с ниски оперативни разходи, нисък шум и без CO2 емисии
- Изпълнения на всички изисквания, необходими за сертификат от FAA
Ключове към успеха:
- Използване на NX CAD за улавяне на всички аспекти в дизайна на самолета при екипно проектиране
- Използване на Fibersim за оптимизиране на структурната цялост на композитната конструкция на самолета
- Използване на решенията на Siemens за да еволюция на дизайна
- Използване на продуктите на Siemens, за безпроблемен процес - от край до край
Резултати:
- Намалено време за разработка на продукта, при по-голям брой итерации
- Намалена нужда от инженерен персонал с 66 процента
- Изцяло композитен самолет с малък брой части, но здрава структура.
Bye Aerospace е специализирана в проектирането и производството на електрически самолети, включително леки самолети за летателно обучение. Фирмата също така разработва и интегрира структурни и механични системи, които предлагат значителни ползи от разходи и подобрена производителност.
Централно управление: Енгълуд, Колорадо, Съединени американски щати
Продукти: Capital, NX, Fibersim, Simcenter 3D софтуер, Simcenter Products, Simcenter STAR-CCM+, Teamcenter
http://www.byeaerospace.com/
Коренна промяна
Когато Джордж Бай беше на осем години, майка му го взе на първия му полет с Piper Cub. Оттогава той е запален по авиацията. Първо като пилот и инструктор от военновъздушните сили на САЩ, след това като аерокосмически инженер и учител и сега като главен изпълнителен директор и основател на Bye Aerospace (Bye), той е воден от идеята да свърже миналото с бъдещето на авиация. „Това, което е коренно променя възможностите на електрическите самолети, е системата за задвижване“, казва Чао.
„Траекторията на електродвигателите и батериите и тяхната еволюция от преди 10 и 20 години до наши дни прави възможно за първи път да се разработи самолет, който е много различен, има по-ниски експлоатационни разходи, няма CO2 и е с много нисък шум. Това е характеристиката, която променя всичко.”
Заредете PDF с цялата история от тази връзка ...
eFlyer 2 е изцяло композитен самолет с усъвършенствана аеродинамика, високи технологии и най-новото в авиониката. Той има корпус с малък брой детайли, но въпреки това е здрава система, което го прави издръжлив самолет. Една от завладяващите точки на самолета е обхватът на полета, върху който теглото пряко влияе, така че използването на композитни материали е критична част от тяхната стратегия.
Отделът в Bye Structures използва няколко решения от Siemens Digital Industries Software, за да им помогне да започнат работа, най-вече от портфолиото Fibersim™ и софтуера NX™. Те използват Fibersim за оптимизиране на структурната цялост на композитната въздушна рамка и NX за разработване на външната форма на самолета. Fibersim се използва за изграждане на слоевете от композити отвън навътре.
Фирмата също така използва софтуера Teamcenter® за управление на продуктовите данни от край до край, и софтуера Simcenter STAR-CCM+™ за изчислителна динамика на флуидите (CFD), Simcenter 3D за анализ, тестване и сертифициране и Capital™ за проектиране на кабелни снопове и електро оформление. Използването на тези пет продукта, които са част от Xcelerator, цялостно и интегрирано портфолио от софтуер и услуги от Siemens Digital Industries Software позволи на Bye да създаде безпроблемен процес - от край до край...
Заредете PDF с цялата история от тази връзка ...
Повече за споменатите софтуерни продукти на Siemens:
- NX CAD - https://www.spacecad.bg/siemens-nx-cad/siemens-nx
- NX CAM - https://www.spacecad.bg/nx-manufacturing/nx-cam-system
- StarCCM + - https://www.spacecad.bg/star-ccm
- Simcenter 3D - https://www.spacecad.bg/simcenter-3d
- Fibersim - https://www.plm.automation.siemens.com/global/en/products/nx/fibersim.html