Регистрация за поддръжка On-line
За да изпратите Вашата директна заявка, и да получите техническа поддръжка или помощ, Вие трябва да се регистриран в системата за директна техническа поддръжка. Регистрация на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
След като получите потвърждение на Вашата регистрация на въведения от Вас e-mail във формата за регистрация, Вие можете да влизате директно в страницата за техническа поддръжка от всяка страниза на този сайт, въвеждайки само Вашето име и парола във формата долу в дясно на тази страница. Моля, бъдете максимално точни и изчерпателни когато описвате проблем, с който сте се сблъскали.
Добре систематизираната входяща информация от вас помага на скоростта, с която екипите ни ще отреагират при отстраняването на проблема ви.
Ето необходимото за получване на бързо и точно решение на докладван от Вас проблем:
- Описвайки софтуерен проблем, моля винаги придружавайте описанието със скрийншот (снимка на работния екран), който да показва и да подпомага по-лесното му и точно възпроизвеждане и диагностика.
- Когато посочвате проблем, който се проявява под формата на софтуерен дефект, старателно и подробно описвайте важните неща - версията и вида на продукта, който е инсталиран и използвате в организацията си, версия и вид на платформата/операционната система и евентуално инсталирани актуализации - както на работната машина на която е забелязан проблема, така и на сървъра, който обслужва вашите данни и мрежа.
- Версия и вид на сървъра за бази данни, който е конфигуриран и опериращ в мрежовата инфраструктура на компанията ви.
- Версия и вид на мрежовата среда - мрежови настройки, протоколи за опериране в мрежова среда, типизация на сигурноста (напр. Windows Server Active Directory и др.), firewalls, антивирусни продукти и други.
- Налични ли са други софтуерни продукти, опериращи съответно на работната станция, на която е забелязан проблема, както и на сървъра. Точното описване за наличието на такива продукти, би помогнало на екипа ни да диагностицира и коригира евентуални конфликти между приложенията и/или да предложи алтернативни решения на проблема.
- Ако проблема се проявява при работа на продукта с конкретен краен хардуер - периферия от типа на скенери, принтери, факсове, копири, камери, моля бъдете максимално подробни при описване на техните специфични модели, версии на драйвери, използвани портове за връзка с машината, не-стандартни интерфейси и/или настройки, които въпросната периферия може да използва (например, мрежови/FTP скенер, копир, индустриални скенери от висок клас, с лицензионни ограничения при връзката и работата им с външни приложения).
Не забравяйте - стегнатото, детайлно, но не разточително вписване на информацията, въвеждането на ключовите данни при изпращането на нов проблем, работи изцяло във полза на Вас - нашите клиенти, позволявайки ни да бъдем максимално бързи и точни при решаването на конкретния ви проблем!